Dziś rozpoczyna się internetowy etap gry miejskiej Misja Dworzec, organizowanej przez PKP S.A. z okazji otwarcia nowego dworca poziemnego Kraków Główny.
Zbierz zespół, zarejestruj się do gry i wyrusz na ratunek przyszłości!
Fabuła GRY
W Krakowie pojawił się przybysz z przyszłości. Przybywa z 2074 roku – z czasów, w których wiele linii kolejowych zostało zlikwidowanych i zastąpionych autostradami. Niestety, wiecznie zakorkowane drogi nie spełniają swej funkcji. Niesprawny system komunikacyjny jest coraz większym problemem. Dzięki rozwojowi badań nad czasoprzestrzenią pojawia się szansa na zmianę sytuacji – wystarczy wysłać misję do przeszłości, by ta nie dopuściła do niekorzystnych zmian w systemie komunikacyjnym.
Cel i termin skoku czasoprzestrzennego nie jest przypadkowy. Na początku 2014 roku w Krakowie otwarto nowoczesny dworzec kolejowy. W stolicy Małopolski w tym czasie mieszkał również przyszły inżynier, którego koncepcje, wdrożone w połowie XXI wieku spowodowały tak drastyczne zmiany komunikacyjne. Odnalezienie go i przekonanie – na przykładzie nowego dworca - że koleje są niezbędnym środkiem transportu w nowoczesnym systemie komunikacji pozwoli na pomyślne zakończenie misji.
Niestety już na samym początku realizacji misji sprawy potoczyły się niezgodnie z planami. Urządzenie zakrzywiające czasoprzestrzeń zaczęło działać w sposób nieprzewidywalny. Skok czasoprzestrzenny do roku 2014 na krakowski dworzec wprawdzie się udał, ale nie ma możliwości wyjścia poza strefę bramy czasoprzestrzennej. Równocześnie w centrum miasta zaczęły pojawiać się podobne bramy, w których można spotkać postacie z różnych – przeszłych i przyszłych epok.
Sprawa jest poważna, bowiem podróżnik w czasie do momentu naprawy urządzenia nie jest w stanie opuścić miejsca zakrzywienia czasoprzestrzeni i odnaleźć poszukiwanego przyszłego inżyniera.
Jedyną szansą na naprawę sytuacji jest uzyskanie tzw. kodu reperacyjnego do urządzenia czasoprzestrzennego. Można tego dokonać, odnajdując miejsca zakrzywienia czasoprzestrzeni i poznając jego elementy dzięki specjalnej instrukcji ratunkowej.
Ponieważ przybysz z przyszłości nie może wyjść z bramy na Dworcu Głównym, tylko od odważnych śmiałków zależy, czy uda się uratować misję i zrealizować cel. Każdy może podjąć się próby uratowania misji z przyszłości. Wystarczy zgłosić swój akces.
Odpowiednie wskazówki otrzymają ci śmiałkowie, którzy w internecie dowiodą swej wiedzy o nowym dworcu oraz stawią się w miejscu rozpoczynającym akcję ratunkową.
Ważne terminy:
• Rejestracja zespołów: do 28 marca
• Etap internetowy: od 21 do 28 marca
• Etap terenowy: 29 marca, w godz. 12.00 – 17.00 Start: Plac Jana Nowaka Jeziorańskiego (przed budynkiem starego dworca).
Wejdź do gry w sieci:
Nagrody:
Udział w grze miejskiej MISJA DWORZEC to szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród i upominków. Między innymi:
• każdy uczestnik etapu terenowego otrzyma koszulkę, w której wystąpi na grze,
• każdy uczestnik finału gry otrzyma zestaw upominkowy składający się z gadżetów związanych z dworcem – m.in. pendrive'ów,
• każdy członek zespołu, który zajmie miejsce na podium dostanie cenne nagrody. W puli są aparaty cyfrowe oraz tablety.
Formularze do pobrania:
Regulamin Gry miejskiej MISJA DWORZEC
Oświadczenie dotyczące udziału w Grze miejskiej MISJA DWORZEC
Zgoda opiekuna prawnego na udział niepełnoletniego uczestnika w Grze miejskiej MISJA DWORZEC