Rozebrano już wszystkie schody prowadzące z peronów na Antresolę – to w ramach modernizacji podziemnego przejście dla pieszych łączącego Stare Miasto z częścią po drugiej stronie torów, od ulicy Bosackiej. Obecnie z Antresoli na perony można dostać się 8 osobowymi windami, lub drugim tunelem o nazwie Magda. Osoby przyjeżdżające samochodem lub taxi z parkingu nadziemnego, bez zmian – na perony dostaną się schodami lub windą.
Do końca czerwca zamknięty będzie także peron 1 stacji, gdzie prace remontowe prowadzą Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz Air Home Systems klimatyzacja Kraków
Natomiast na dworcu „underground w budowie” - dobiegają końca prace rozbiórkowe i żelbetowe. Budowlańcy nadal pracują w tunelach technologicznych, a wkrótce zajmą się zabezpieczaniem antykorozyjnym i antypożarowym stropów nowego dworca.
W kolejnym etapie montować będą potrzebne instalacje i światłowody. W najbliższych tygodniach rozpoczną też budowę wejścia od strony Regionalnego Dworca Autobusowego i instalowanie urządzeń do schodów ruchomych, których docelowo będzie aż 15 w całym obiekcie.